måndag 17 februari 2014

Dagens må-bra-beställning

För att återställa kroppen till dess ursprung så har jag idag gjort en liten beställning från Bodystore.

Att verkligen ge kroppen en boost och en kick i rätt riktning är verkligen ngt som alla borde tänka mer på- att enbart leva på snabbmat, halvfabrikat och helfabrikat funkar men vad gör det mot kroppen?
Själv märker jag enorm skillnad mellan de perioder när jag äter dåligt än när jag ger kroppen det den verkligen behöver och vill ha…
















Superfood Mix Green Detox från Renée Voltaire är fullsmockad med chlorella, vetegräs och ingefära






















Detta örtte består av pepparmynta, som värderas för sin uppfriskande mintsmak, samt eukalyptus och basilika, vilka båda anses lena och lindra

















Superfruit Spirulina är en av naturens mest koncentrerade näringskällor, rikt på protein, klorofyll och andra viktiga näringsämnen.























Superfruit Acai pulver är perfekt till frukosten, pulvret är rikt på antioxidanter som på ett enkelt sätt hjälper dig att få en bra start på dagen! Açaí/Euterpe oleracea Mar innehåller upp till 6 gånger mer flavonoider än blåbär och över 10 gånger så mycket antocyaniner som i rött vin. Superfruits vitmainrika Açaípulver innehåller endast 100% frystorkad Açaí

1 kommentar:

  1. Spännande ! det där är sånna "nyttigheter" som jag förmodligen skulle behöva äta mycket mer av!
    Du kommer nog bli en hel del "träning" i bloggen framöver.
    Jag har "piskan" över ryggen nu så det lär inte finnas utrymme för några "latmaskfasoner" ;)
    Och därmed följer bloggen den rikting jag vill att den ska ta - mer kost och träning,
    mindre familjeliv ;)

    SvaraRadera