fredag 7 februari 2014

Dålig...

Här är en lista på allt som är dåligt just nu:
- Jag har feber, snor som rinner och världens hosta

- Barnen är fortfarande sjuka

- Jag har tappat mkt av mina rutiner kring kosten, på måndag börjar jag om! När jag äter nyttigt och regelbundet mår jag allra bäst- varför ska det vara så svårt trots det?

- Jag har nästan inte orkat träna under veckan- när kidsen somnat har jag varit helt slut och landat i soffan... Kanske beror det på febern som kom igår...

- Jag är godissugen men orkar inte gå till ICA, trots att det är typ 100m

- Jag har inte skrivit alls mkt på min hemtenta

Här ligger jag...fick låna Lisas mysfilt!

2 kommentarer:

  1. Oj, oj. N har många att passa upp på ikväll ;)
    Nej men trist att du blev sjuk och att barnen insjuknade igen :O
    Krya på!
    Hade jag haft en BIL så hade jag gladeligen åkt till Ica och köpt lite godis till dig...

    SvaraRadera
  2. Men vad kul att du är tillbaka! Visst är du "bloggmamman"?:) Saknade din blogg ju:)

    SvaraRadera