onsdag 25 december 2013

Det här visste Ni inte!

Fick en utmaning på instagram [butterflyeffectbloggen] där jag skulle skriva "hemligheter" om mig själv- sånt är lite kul men jag gör det här istället....

- Jag är ensambarn
- Jag fick A när jag nyss fyllt 23år
- Jag älskar fortf OTH
- Det är mindre än 1år mellan mina småtjejer
- Jag dricker helst kaffe med mjölk
- Förut bodde vi grannar med HUSnrNIO & levde nästan som i ett kollektiv, jag saknar det oerhört mkt!
- Jag var med och vann "Bästa 4an" i pingis
- Jag har läst en termin på lärarprogrammet med inr svenska
- Jag älskar gubbröra
- Jag har spelat bandy (på is) i många år
- Jag läste franska & matte utöver mitt ordinarie schema på gymnasiet
- Jag har jobbat på två olika banker och på ett försäkringsbolag
- Den bilen jag har nu är min fjärde
- Jag fastnar lätt i IPaden hela natten
- Jag är/var duktig på att spela golf
- Jag jobbar bäst om jag har en att-göra-lista
- Jag har en dröm om att leva på landet (skulle nog klarar det i en vecka dock)
- Ibland nattar jag barnen med varsin IPad
- Jag gör väldigt fina anteckningar från föreläsningar enligt ett "färgsystem"
- Jag har gärna extremt mkt smör på mackan
- Mina barn äter oftast hembakat bröd...bakat hos Mormor
- Jag dricker inte öl
- Jag skriver i stort sett bara med suddbart bläck och hatar när det blir kladdigt
- Våra barn sover extremt bra och vi har aldrig haft några vaknätter eller liknande
- Jag ställer gärna frågor på föreläsningar
- Jag älskar att fylla i almanackor
- Jag gjorde nästan all barnmat själv och frös in

Sådär- nu tycker jag Ni också ska göra egna listor! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar