söndag 29 december 2013

Förebilder & Inspiration

Jag är egentligen inget stort fan av att ha förebilder som man försöker efterlikna utan tycker att man själv ska sätta sig ner och fundera över hur man vill vara, hur man vill leva sitt liv och sen försöka bli sitt bästa jag- MEN....ibland behöver man lite inspiration och idéer!

Gemensamt för de personer jag beundrar och inspireras av är att de gått sin egen väg, skapat ngt från grunden och verkligen kämpat trots motgångar (ngt som jag själv är dålig på är ju att fullfölja saker, vid minsta motgång som ger jag lätt upp...).
En sån person är Rachel Brathen som driver Yoga Lifestyle och som har grundat ett eget retreat center på Aruba. Med många retreats varje år och yoga klasser samt online yoga så har hon blivit en av de största inom sin gren och är även en av de första som introducerat SUP-yoga (Stand-Up Paddle board yoga)

En otroligt cool och driven tjej - följ hennes instagram @yoga_girl som är ett av de största yogakontona med över en halv miljon följare.

Följ henne och inspireras dagligen!

(Här finns en artikel om hur ett retreat går till)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar