tisdag 7 januari 2014

Att skolka...

...eller egentligen så skolkar jag inte för jag behöver inte vara med på dagens redovisning...men-
jag brukar aldrig hoppa över tex seminarier även om jag redan uppfyllt kraven på obligatorisk närvaro, så det känns lite konstigt!

Hur som helst, tenta nästa onsdag- flera av böckerna är fortfarande inte urtagna ur plastförpackningen (varför plastar de in böckerna på bokus.se innan de skickar dem?) så idag är det jag och kurslitteraturen som får umgås hela dagen!

Inte det minsta peppad faktiskt, trots att jag verkligen gillar mitt val av program så kändes den här kursen sjukt tröttsam och förvirrande! Kanske för att jag missade två veckor i början av kursen när barnen (och jag) var sjuka....eller för att de föreläsningar jag faktiskt varit på har varit enormt röriga...

Oavsett- idag är det jag, böckerna och mitt tråkiga te...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar