tisdag 14 januari 2014

Bloggkärlek

Igår fick jag en fråga på facebook om vilka bloggar jag läser- så varför inte börja dagen med lite bloggkärlek!

Förr läste jag jättemånga bloggar men när jag började fundera på varför jag läste dem så var det många jag läste av gammal vana (för att de var intressanta när de började blogga) eller för att jag störde mig på innehållet eller personen bakom bloggen (hur sjukt är inte det egentligen...säger ju bra mkt mer om mig än om bloggarna?) så numer läser jag enbart några få bloggar (med mina mått mätt) och med innehåll som får mig att le, att nicka igenkännande, som ger inspiration eller mina vänners bloggar!

HUSnrNIO
Enlitendelavmig
Jenny, mamma i Nashville
Gizmolinas
Starwoman
56kilo
ByJennie
TastebyLouise
Bloggkommentatorerna

Vilka bloggar läser Ni?

1 kommentar:

  1. jag har många bloggar men detta är en ny favorit:
    http://fredrik.cafe.se/

    SvaraRadera