onsdag 15 januari 2014

Måndagsångest

Idag är första dagen tillbaka på skolan för mig efter jul- långt jullov!
Igår slog måndagsångesten (ja, på en tisdag) till med full kraft. Jag brukar aldrig ha måndagsångest men efter ett sånhär långt uppehåll och dessutom att välkomnas tillbaka med en tenta som jag inte pluggat till så känns det i magen....

Jag som alltid är väl förberedd inför tentor, jag som allra helst vill ha VG på allt....men tröttheten efter en stressig höst fullkomlig knockade mig och så här blev det....

Inte mkt att grina för nu utan jag har 4 timmar på mig att förbereda mig, snacka om hoptryckt-inlärning...ska dock bli intressant att se hur det går!
Föreläsaren sa att han skulle försöka se till att alla blev godkända....men det var ju innan han läst min tenta iochförsig!

Hur som helst- plugga, plugga, plugga (och äta lunch med en av mina äldsta vänner som jag ser alldeles för sällan så det måste prioriteras...haha....)!

Här spenderar jag min dag!

2 kommentarer:

  1. Funderar på att göra ett inlägg någon dag i min blogg och tipsa om olika bra bloggar. Är det i så fall okej om jag lånar en bild av dig så jag kan tipsa om den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vad kul- absolut!
      (jag hittade inte vart jag kunde svara i din blogg så jag hoppas du ser mitt svar här :-))
      Ha en fin dag!

      Radera