lördag 25 januari 2014

En lördag i slutet av januari

Idag har Niklas varit i Göteborg på MC-mässa tillsammans med några vänner så jag och kidsen har roat oss tillsammans med Mormor & Morfar ett tag och sedan har vi grejat här hemma!

Idag bjöd Mormor på en sen lunch bestående av oxfilé, pommesfrites och beanaisesås och därefter blev det traditionellt Klockan-3-fika med chokladwienerbröd! Min kropp klarade inte riktigt av all tung mat och sött fika så nu mår jag sådär... Barnen är också övermätta och verkar snart redo för natten(!)

Min kvällsmat efter en dag med (för)mycket mat- Creamy Smoothie
1 skopa proteinpulver (jag tog Whey med banan-chokladsmak)
1 ekologisk fryst banan
1msk mandelsmör (från RenéeVoltaire)
2dl GoGreen Soyamjölk


Nu ska jag köra dagens hemmaträningspass- BEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar