fredag 10 januari 2014

MoJo-Yoga & Yogobe

Jag har ju precis startat mitt medlemsskap på Yogobe- en sida för de som vill Yoga hemma!

De har en 365dagars utmaning (a challange not a competition står det på sidan...tävlingsmänniska som jag är så ser jag det iaf som en tävling- fast mest mot mig själv!) där man ska integrera yogan i vardagen under 365dagar (jag jag nu fattat rätt! I januari är det så iaf)

Och jag har idag bestämt mig för att hänga på utmaningen- att integrera yogan i vardagen innebär ju inte 60minuters svettig yogaställningarna varje dag utan det kan handla om andning eller ett kortare pass.

Så, idag kör jag igång och jag har redan kollat ut ett 40minuters MoJo-pass, nu ska jag sätta på mig träningskläderna! Att sätta på sig träningskläderna innebär för mig att passet blir gjort för hur töntigt skulle det inte kännas att sen ikväll ta av sig träningstightsen utan att ha tränat?!
Så mitt tips: På med träningskläderna så får du träningen gjort!

Trevlig fredag på Er!

Jag igår- smidig som ett kylskåp men 1.5kg lättare efter en vecka utan socker och en bit påväg iallafall...och fråga mig inte vad positionen heter- är inte ens säker på att det är en position :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar